Організація роботи з історичною картою

20.11.2011 14:05
Організація роботи з історичною картою як з джерелом  інформації
 
 
 
Пам’ятка для вчителя.
1. Показати учням зразок роботи з картою, а вже потім навчати учнів працювати з картою за запропонованим зразком.
2. Звернути увагу учнів на те, що кордони держав  світу змінювались, тому головним орієнтиром у роботі з картою має стати географічна номенклатура  – озера,річки, моря,океани, гори ,материки тощо.
3. Знайомство з природними умовами кожної країни починати з визначення учнями її географічного розташування , встановлення зв’язка географічного положення з кліматом, рослинним  і тваринним світом та господарством країни.
4. Запорука успіху – систематична робота з картою.
 
 
Пам’ятка для учнів.
1.Покажіть на карті місце розташування історичного об’єкту( країни, міста), вказуючи орієнтири -  сторони світу та континент, моря , океани тощо .
2.Встановіть зв'язок географічного положення з кліматом країни.
3.Використовуючи легенду карти визначте рослинний і тваринний світ країни.
4.Зробіть висновки про вплив географічного положення країни на її господарство.