Новий керівник УЦОЯО

06.08.2015 14:38
"У зв’язку з відстороненням директора Українського центру оцінювання якості освіти Ігоря Лікарчука  від виконання повноважень за посадою до завершення службового розслідування Кабінет Міністрів, - відповідним розпорядженням № 770 від 30 липня 2015 року за підписом А.Яценюка, -  тимчасово поклав виконання обов’язків директора УЦОЯО на Віталія Васильовича  Дяченка.  Це нинішній заступник директор УЦОЯО. Це рішення зявилось як раз напередодні його 42-річчя. 
Нагадаємо, що  22 липня Уряд своїм розпорядженням відсторонив Лікарчука Ігоря Леонідовича від виконання повноважень за посадою директора Українського центру оцінювання якості освіти на час проведення службового розслідування.
 
Також 30 липня 2015 р. Генпрокуратура після проведення обшуків викликала на допит 4 керівників УЦОЯО, а СБУ виявила несанкціоноване втручання в реєстр зовнішнього незалежного тестування (ЗНО). Пізніше ГПУ повідомила першому заступнику голови УЦОЯО Володимиру Виннику про підозру у скоєнні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 362 КК України. 
 
Відповідно, як розповів на своїй сторінці у facebook директор УЦОЯО Ігор Лікарчук:  мене відсторонено від виконання обов'язків директора Центру на час проведення службового розслідування. Щоправда, ми й до сьогодні з юристами шукаємо в КЗОТі означення того, що таке "відсторонення". Мені не платять зарплату, але я ходжу на роботу,,сиджу на робочому місці, чекаючи з моря погоди. У відпустку також не пускають... Але ж хтось має відповідати за роботу Центру. Тому Кабмін за поданням МОН призначив виконуючим обов'язки директора мого заступника - Віталія Дяченка. Якщо хтось звістці про "нового" директора УЦОЯО зрадів, то тіштеся собі на здоров'я. Якщо хтось у цьому призначенні бачить проблему - то не шукайте кішку в темній кімнаті. Закономірний розвиток подій. Думаю, що кінця їм іще не видно. А стосовно мого звільнення (повного і остаточного), то, коли воно відбудеться, я про нього повідомлю першим. На своїй стіні у ФБ.