Початкова школа матиме 6 класів 12-річної гамназії

28.02.2016 10:13
У четвер 25 лютого 2016 року заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей відбулась представив «Проект Дорожньої карти освітніх реформ на 2016-2020 роки». У Комунікативному центрі Уряду також були присутні  віце-президент «Фонду Європа ХХІ», голова Громадської ради при Міністерстві освіти і науки України Галина Усатенко; віце-президент Асоціації керівників шкіл України, президент Асоціації приватних закладів освіти міста Києва, голова ГО «Агенція розвитку освітньої політики», директор Київського ліцею бізнесу Людмила Паращенко та координатор Стратегічної дорадчої групи «Освіта», проектний менеджер Проектного офісу Національної ради реформ Олена Заплотинська.
 
Як повідомив Павло Хобзей, до проекту закону «Про освіту» вносяться зміни щодо початкової освіти: її буде поділено на декілька циклів. «Початкова школа буде 4 роки та буде розділена на цикли. Перші два класи - це 1-й цикл, і ми говоримо про те, що ці перші два роки повинні бути подібні до виховання і тих елементів навчання, які були в дошкільних установах, до гімназії ... 2-й цикл - це є третій-четвертий класи. Далі, вже в основній школі, п'ятий і шостий класи ми називаємо фактично 3-м циклом цієї початкової школи, називаємо ії початковою школою основної школи, тієї гімназії, яка буде. Таким чином ми підтягуємося під модель, про яку ми говорили, але, яку важко було зреалізувати, яка є в більшості країн світу. Ця модель розбивається на цикли: 2+2+2, в якій вже два останніх класи заходять у базову школу», - пояснив заступник Міністра.
Крім того, Павло Хобзей зазначив, що кількість років навчання у школі не є головною складовою реформи. «Основними є питання змісту, методик, цінностей, процесу розвитку дітей та дії в цьому напрямку». 
 
Крім того, як зазначила координатор Стратегічної дорадчої групи «Освіта» Людмила Паращенко, «Дорожньою картою» передбачено розвиток Єдиної державної електронної бази освіти, як ресурсу, на якому будуть зібрані усі дані про осіб, що навчаються, та установи, які надають освітні послуги. Людмила Паращенко зауважила, що успішність імплементації «Дорожнбої карти» безпосередньо залежить від того, як її сприйматимуть місцеві органи влади та регіональні освітні громади.