Використання традиційних (паперових) інформаційних ресурсів
Уміння використовувати інформаційні ресурси дозволяє прослідкувати процес пошуку та опрацювання учнями інформації з різних інформаційних ресурсів, як в конкретному випадку, так і в їх комплексі.
Все залежить від конкретного класу. Так, в 11 класі (де навчаються учні середнього та достатнього рівнів) доцільніше використовувати традиційні інформаційні ресурси. Як, наприклад, під час опрацювання домашнього завдання з теми "Стан економіки України в другій половині 60-х - на початку 80-х років".
ВІДЕОФРАГМЕНТ УРОКУ В 11 КЛАСІ (перейти за посиланням: drive.google.com/drive/folders/0B53W-1ypSm2TMDJqMl9kSFE5aXM)
Аналізуючи використання традиційних (підручник, хрестоматія, ресурси музеїв та архівів) та електронних інформаційних ресурсів (мультимедійна програма на комп’ютері, пошук інформації в мережі Інтернет, участь в електронних конференціях з допомогою ICQ і Skype, спілкування з допомогою соціальних мереж та використання хмарних сервісів тощо) можна стверджувати про використання комплексного інформаційного ресурсу (далі – КІР). Ці дві групи, паперових та електронних інформаційних ресурсів, взаємозамінні. Адже в нинішніх умовах інформатизації кожен традиційний інформаційний ресурс з паперової форми може бути переведений в електронний для загальної доступності. А практично кожен електронний – стати друкованим в умовах відсутності доступу до мережі Інтернет.