Використання традиційних (паперових) інформаційних ресурсів

09.10.2015 14:59

Уміння використовувати інформаційні ресурси дозволяє прослідкувати процес пошуку та опрацювання учнями інформації з різних інформаційних ресурсів, як в конкретному випадку, так і в їх комплексі. 

Все залежить від конкретного класу. Так, в 11 класі (де навчаються учні середнього та достатнього рівнів) доцільніше використовувати  традиційні інформаційні ресурси. Як, наприклад, під час опрацювання домашнього завдання з теми "Стан економіки України в другій половині 60-х - на початку 80-х років". 

ВІДЕОФРАГМЕНТ УРОКУ В 11 КЛАСІ  (перейти за посиланням: drive.google.com/drive/folders/0B53W-1ypSm2TMDJqMl9kSFE5aXM

 

Аналізуючи використання традиційних (підручник, хрестоматія, ресурси музеїв та архівів) та електронних інформаційних ресурсів (мультимедійна програма на комп’ютері, пошук інформації в мережі Інтернет, участь в електронних конференціях з допомогою ICQ і Skype, спілкування з допомогою соціальних мереж та використання хмарних сервісів тощо) можна стверджувати про використання комплексного інформаційного ресурсу (далі – КІР). Ці дві групи, паперових та електронних інформаційних ресурсів, взаємозамінні. Адже в нинішніх умовах інформатизації кожен традиційний інформаційний ресурс з паперової форми може бути переведений в електронний для загальної доступності. А практично кожен електронний – стати друкованим в умовах відсутності доступу до мережі Інтернет.