Методичні рекомендації для використання інформаційних ресурсів

ІНФОРМАЦІЙН РЕСУРСИ

06.04.2012 10:36
У навчальному процесі використовуються різні види інформаційних ресурсів: навчально-методичні посібники, програми, спеціальні енциклопедії, довідники, цілу низку спеціалізованих сайтів, що можуть використовуватися як окремі, додаткові засоби навчання  науково-педагогічна, навчально-методична,...

ПАМ'ЯТКА Як аналізувати текст історичного джерела

25.11.2011 18:14
Алгоритм детального аналізу історичного тексту (І варіант): 1.    Що це за документ, вид документа: 1)   запис у щоденнику; 2)   лист (приватний чи офіційний); 3)   спогади; 4)   публічне звернення чи заклик; 5)   політичний документ...

ПАМ'ЯТКА Як працювати з історичним джерелом (документом)?

23.11.2011 15:53
Як  аналізувати історичний документ?   Пам'ятка до роботи з історичним джерелом Робота з документом – один з видів діяльності вчителя й учнів у процесі навчання історії. Дослідження історичних джерел може відбуватися різними шляхами, які, відповідно, вимагають використання...

Пошук інформації в мережі Internet

22.11.2011 12:14
Пошук інформації в мережі Internet   Проблема пошуку і пошукові системи   У мережі Internet знаходяться мільярди Web-сторінок, терабайти інформації в різних файлах,  Треба знати точну адресу – URL.    Як знайти адресу (URL)?   Найпростіший спосіб – це...

ПАМ'ЯТКА Як працювати з книгою (підручник, хрестоматія, художній твір) та газетою

21.11.2011 15:57
Як   працювати   з   книгою   1.      Читай книгу з олівцем в руці. Якщо книга твоя власна, то акуратно роби помітки на полях в тих місцях, які тебе зацікавили чи викликали питання. 2.      Старайся читати бігло,...

ПАМ'ЯТКА Як працювати з історичним романом

21.11.2011 12:08
Пам’ятка для опису історичного  роману   Виберіть історичний роман про життя видатної особи або важливу подію тієї чи іншої історичної епохи. Вкажіть назву книжки, автора, де книга опублікована, коли, кількість сторінок. Коротко опишіть автора (хто він, де живе або жив, які Ви знаєте...

Організація роботи з історичною картою

20.11.2011 14:05
Організація роботи з історичною картою як з джерелом  інформації       Пам’ятка для вчителя. 1. Показати учням зразок роботи з картою, а вже потім навчати учнів працювати з картою за запропонованим зразком. 2. Звернути увагу учнів на те, що кордони держав...

Організація роботи з візуальним джерелами

20.11.2011 12:00
 Організація роботи з візуальним джерелами.   Запитання для роботи з візуальними джерелами   що зображено (сцена повсякденного життя, аполітична подія, портрет тощо); коли відбуваються події, з чого це випливає, наскільки співвідноситься з випливає, наскільки...

Методика використання писемних джерел у навчанні історії

20.11.2011 09:51
Методика використання писемних джерел у навчанні історії   Запитання для аналізу письмового джерела (історичного документу) хто автор документа, що ми про нього знаємо чи можемо сказати (політична позиція, соціальний статус тощо); чи є він учасником подій; наскільки ми можемо йому довіряти...

Методи дослідницької роботи учнів з матеріалами підручника

19.11.2011 11:37
Для використання вміщених у підручниках документів, уривків з літературних джерел, додаткових текстових та позатекстових матеріалів,  можна передбачити  виконання завдань з використанням різних джерел знань.   План аналізу документу: 1. Встановіть, до якого типу писемних джерел...